Pane Anonymous, už jsem vám sdělil, že máte vadné/zmatečné stanovy. Pokud máte způsob rozúčtování služeb uvedený ve stanovách (a kde jinde by měla být uvedena?), pak jakékoliv samostatné usnesení/rozhodnutí o způsobu rozúčtování služeb či o jejich změně, je vlastně rozhodnutí o změně stanov, a jako takové musí být do stanov bez prodlení zaneseno a uloženo do Sbírky listin. Usnesení/rozhodnutí o způsobu rozúčtování nestojí samostatně vedle stanov, ale je jejich nedílnou součástí.
Jinými slovy, ustanovení ve vašich stanovách o způsobu rozúčtování, že „druhý způsob je podle usnesení“ je matoucí. Neexistuje žádný „druhý“ způsob, platí jen ten, který máte ve stanovách.
Ve vašem konkrétním případě naštěstí rozúčtováváte podle pravidla, které máte ve stanovách. Problém by nastal, pokud byste toto pravidlo změnili samostatným usnesením/rozhodnutím, ve stanovách ho nezměnili a rozúčtovávali podle této změny.
Tak to dopadá, když stanovy píšou amatéři.
Poslední komentáře