Zajištění opravy závady pl. zařízení

Vložil Král (bez ověření), 30. Říjen 2023 - 17:30 ::

Dobrý den, chci se zeptat ze své pozice jako správce jak by bylo vhodné jedna v situaci kdy: probíhala revize plynu v bytových jednotkách v rámci pravidelné roční revize a u jednoho z vlastníků bylo pak napsáno ve výsledné revizní správě toto: V BJ 303 bylo zjištěno, že na připojení pl. spotřebiče je instalována připojovací pl. pryž. hadice s prošlou životností. Uvedení obyvatelé byli na tuto skutečnost upozornění a jsou povinni zajistit si odstranění zjištěné závady u oprávněné organizace. Termín do 1.11.2023."

Majitele bytu jsem tedy s touto zprávou z revize obeznámil. Nyní ale bude termín kdy tedy revizní technik určil dobu do vyřešení, ale majitel bytu mě doposud nijak dále nekontaktoval, že by výměnu provedl.

Mám já, jakožto správce po něm právo vyžadovat tuto výměnu hadice, nebo to již dále nemám řešit protože nejsem v právu?

Správcem jsem chviličku, popravdě neznám ještě vše co a jak, proto se ptám a děkuji předem všem za odpovědi.

Král

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.