změna

Vložil Mariana Novotná (bez ověření), 20. Červenec 2017 - 16:54 ::

Dobrý den, jsem členkou výboru společenství. Před šesti lety jsme si na shromáždění odsouhlasili správcovskou firmu, za kterou jsem i já bojovala, jelikož je to velká prosperující firma i s odvětvím právním a stavitelským. Nyní nám bylo oznámeno, že společnost prodala sekci správy jiné firmě, o které jsme nikdo z nás neslyšeli. K tomu nám to bylo podáno až po uskutečnění prodeje a nikdo z účastněných se nás nedotázal, zda s tímto prodejem souhlasíme. Po různých ujišťování, nám bylo sděleno, že veškeré smlouvy a právní záležitosti automaticky přechází na společnost jinou. Dotaz zní: mohl to náš bývalý správce takto provést bez našeho souhlasu? Máme tuto skutečnost projednat a schválit na shromáždění? Můžeme s okamžitou platností vypovědět smlouvu? Prakticky Příkazní smlouvu máme s exfirmou ne s novou, není tady nějaká vyjímka, že neplatí výpovědní lhůta?

Bylo nám sděleno, že pro SVJ se nic nemění. Ale již nám změnili stálého technika co dům znal, mění nám libovolně smlouvy s dodavateli, dokonce změnili programy a výstupy z účetnictví jsou úplně jiné na které nejsme zvyklý. Evidenční předpis je úplně jiný a lidé se v něm nevyznají. Všechno je teď vzhůru nohama a nevíme jak dál.

Děkuji za vaše poznatky a připomínky

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.