Vyúčtování na základě prošlého vodoměru
Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu.
Jsem majitelem (byt v OV) bytové jednotky, ale většina domu stále patří družstvu a družstvo se nám i o dům stará a dělá vyúčtování. Tento byt pronajímám. Za poslední rok mi přišlo vyúčtování kde byl nedoplatek cca 20 000 (cca 60m3) za teplou vodu (spotřeba byla vyšší než vody studené). Vyúčtování jsem reklamoval telefonicky a byla zajištěna kontrola vodoměru, kde se zjistilo, že vodoměr je 2 roky prošlý. Dále mi bylo sděleno, že výměna vodoměrů probíhala před rokem a půl a můj byt nebyl zpřístupněn (v bytě byl nájemník). Upozornění o tom, že proběhne výměna vodoměrů bylo údajně vyvěšeno na nástěnce ve vchodě (pochopitelně, že já jako majitel jsem ji nečetl, jelikož tam nebydlím a nájemník si buď ničeho nevšiml, nebo to ignoroval). Družstvo ani nikdo jiný mě za celý rok a půl jinak nekontaktoval abych zajistil zpřístupnění a výměnu vodoměrů a to jsem technikům z družstva několikrát zpřístupňoval byt na rekonstrukci stoupaček.
Zeptal bych se tedy, je vyvěšení na nástěnce dostatečné? Je možné se nějak proti vyúčtování bránit, když jsem nebyl nijak upozorněn?
Děkuji moc
Poslední komentáře