účetní uzávěrka
Dobrý den, dostala jsem účetní uzávěrku za rok 2007 od správcovské firmy, kde je (dle mého názoru) plno nedostatků. Nejsou doloženy faktury za měsíc leden (záloha na teplo), nejsou doloženy platby za telefon, teplou vodu. Předchozí pověřená vlastnice si nechala proplatit benzín – také není doloženo za co, nejsou doloženy platby za elektřinu. Fond oprav obsahuje všechny možné položky smíchané dohromady, např. platby za mobil SVJ, kancelářské potřeby, pojistná smlouva, poštovné, za ověření podpisu, revize elektroinstalace, zaúčtování úroků a poplatků, drobné opravy atd. Vzhledem k tomu, že jsem ve funkci pověřeného vlastníka krátce, nevím přesně co počítat do fondu oprav a co do režie (kolonka režie v uzávěrce chybí). Mám právo po správcovské firmě, která nám dělá vyúčtování, požadovat rozdělení FO a režijních nákladů na samostatné složky? Je nutné svolat shromáždění vlastníků aby se všichni vyjádřili k účetní uzávěrce? Docela se bojím to podepsat, protože i když jsem v r. 2007 nebyla ve funkci pověřeného vlastníka, obávám se, že svým podpisem přebírám odpovědnost za minulé účetní období. Děkuji předem za radu. MarcelaM
Poslední komentáře