Nedokončená oprava reklamace a co s tím.

Vložil Rudaa, 21. Květen 2014 - 12:13 ::

Reklamovali jsme opravu domu. Poslali jsme výpis závad, firma započala práce aby vyhověla zákonu do 30-ti dnů. Po nějaké zhotovené práci napsala, pouze emailem že oprava byla provedena. Nedostali jsme žádný jiný předávací protokol. Důvod? Bojí se, že bychom následně mohli kontrolovat kvalitu opravy. Takže oprava je a i není provedena. Již to ale trvá 2 měsíce. Nedostali jsme vyrozumění o započetí ani o ukončení záruční opravy protokolem, pouze emailem se vyjádřili, že opravu provedli. Máme nárok na nějaký předávací protokol nebo stačí toto vyrozumění. Máme považovat záruční opravu za ukončenou k datu doručení emailu? Ještě dodatek: Pokud máme dostat písemný protokol o ukončení opravy a nedostali jsme ho tak na koho je možno se obrátit. Již jsme se ptali na Živnostenském, ale oni to prý neřeší. Děkuji za odpověď.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.