Nedokončená oprava reklamace a co s tím.
Reklamovali jsme opravu domu. Poslali jsme výpis závad, firma započala práce aby vyhověla zákonu do 30-ti dnů. Po nějaké zhotovené práci napsala, pouze emailem že oprava byla provedena. Nedostali jsme žádný jiný předávací protokol. Důvod? Bojí se, že bychom následně mohli kontrolovat kvalitu opravy. Takže oprava je a i není provedena. Již to ale trvá 2 měsíce. Nedostali jsme vyrozumění o započetí ani o ukončení záruční opravy protokolem, pouze emailem se vyjádřili, že opravu provedli. Máme nárok na nějaký předávací protokol nebo stačí toto vyrozumění. Máme považovat záruční opravu za ukončenou k datu doručení emailu? Ještě dodatek: Pokud máme dostat písemný protokol o ukončení opravy a nedostali jsme ho tak na koho je možno se obrátit. Již jsme se ptali na Živnostenském, ale oni to prý neřeší. Děkuji za odpověď.
Poslední komentáře