Oprava vyúčtování

Vložil Anonymous, 11. Červen 2008 - 7:16 ::

Měl bych dotaz týkající se opravy chybného vyúčtování služeb. Ale ne ze strany majitele bytu, ale spíš ze strany vedení. Představte si, že se lidem rozdá vyúčtování a každý zaplatí co má. Třeba za půl roku (na podzim)se kontrolou zjistí, že účetnictví mělo chyby a všem by se mělo vyúčtování opravit.

Je možné vyhlásit opravné vyúčtování třeba po půl roce nebo třeba až po roce a opravu spojit s příštím vyúčtováním?

P.L.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil JarekSVJ, 11. Červen 2008 - 7:37

    Můj názor a jak to děláme u nás. Vyúčtování služeb se v našem SVJ předává do 4 měsíců po uplynutí vyúčtovacího roku. Na shromáždění rozdám přítomným vlastníkům vždy jich bývá přítomno kolem 70% – vyúčtování. Ve stanovách máme něco jako reklamační lhůtu a po uplynutí lhůty pokud nedojde k reklamacím (za 7 roků se to nestalo) vyplácíme peníze. Shromáždění si většinou tuto lhůtu zkrátí. Pokud by se ve vyúčtování objevila nějaká systémová chyba což je teoreticky možné a zjistilo by se to později nevidím důvod aby na základě rozhodnutí a usnesení shromáždění se toto řešilo např. tak jak popisujete.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".