Velmi si cením, Vašich rad. Stav je-li to tak vážné budeme muset napravit. Tedy, jestli to dobře chápu, plnění je služba a služby, které jsou spojeny s užívním spol. prostor ( uklizečka a elektřina ) není možné zahrnout do zálohy na správu. Toto je celý náš spor s vlastníkem ( elektřina a uklizečka ). Ve stanovách máme plnění rozdělena na ta, která se týkají přímo jednotek ( vodné stočné, teplo ) a dále ta, která jsou pro společné prostory, zde je právě uvedena elektřina. Na shromáždění vždy odsouhlasíme zálohu pro další rok, která je stanoena jako xx/m2/měsíc a jak jsem uváděla, je dostatečná, vyúčtování je naprosto přesné, takže vlastník ví kolik zaplatil za elektřinu, kolik za uklizečku, kolik za čistící prostředky, náklady až na drobné opravy a odsouhlasené výjimky se stále opakují, vlastníci se pravidelně usnášejí, že přeplatek zálohy bude použit na budoucí opravy. Děláme to tedy špatně a jak napravit stav ? Stačí na shromáždění odsouhlasit, že tato plnění budou součástí zálohy na správu, nebo i toto je nepřípustné ? Omlouvám se, není to tak, že nechceme dostát legislativě,ale jednoduchý systém nám vyhovoval a 89% vlastníků je pro jeho zachování.
Poslední komentáře