reklamace vyúčtování
Dobrý den!
Zajímalo by mne, jakým způsobem a kde se dá reklamovat Vyúčtování
služeb. Bydlíme v pronájmu od 15.3 loňského roku, 6.6. nám bylo vhozeno
do schránky (bez jakéhokoliv podpisu o převzetí) vyúčtování, se kterým
nesouhlasím. Majitelku bytu jsme o tom informovali, ta informovala správu
nemovitostí, která to má pro naše společenství na starosti a ti jí
zdělili, že vyúčtování je v pořádku. Co mám tedy dělat – jakým
způsobem jej reklamovat?
Co se týče Vyúčtování samotného – mohl by se na něj někdo, kdo se
v tom vyzná (na rozdíl ode mne) podívat? Pokusila jsem se ho uložit do
přílohy.
Jinak na začátku března loňského roku byly ve vchodě vyměněna všechna
okna, v létě pak byla dokončena revitalizace domu včetně zateplení. Co se
týká studené vody a radiátorů – byly bez měřičů. V bytě bydlíme
2 a trávíme v něm poměrně málo času.
Pokud jsou mé informace nedostatečné, ráda dodám další.
Děkuji.
Příloha | Velikost |
---|---|
vyúčtování 2.JPG | 384.24 KB |
vyúčtování 1.JPG | 365.1 KB |
Poslední komentáře