Vložil Justitianus, 21. Květen 2024 - 18:08

Bože (bez ověření), zase plácáte nesmysly.

  • Bože napsal(a): „Vyúčtování je účetní doklad.“

Nesmysl. Vůbec netušíte co je to účetní doklad. Vyúčtování nemusí být účetním dokladem a samozřejmě nemusí u vystavitele splňovat žádné náležitosti pro účetní doklad. Mohlo by se stát účetním dokladem jedině u příjemce, a to ještě jenom za předpokladu, že příjemce služby je účetní jednotkou. Nemelte zde nesmysly, které jste odkudsi opsal. Pokud se domníváte opak, prokažte to citací z celostátně účinného právního předpisu.

  • Bože napsal(a): „Pokud je v něm chybný výpočet toho, co bylo uhrazeno a co bylo spotřebováno, příjemce uvede zhotoviteli pochybení a napíše, že odmítá špatně vyhotovený doklad uhradit.“

Je mi úplně jedno jaké nesmysly si zde vymýšlíte. Já vycházím pouze ze znění zákona. Podle 2013/67/§8/ platí, že příjemce má možnost doručit poskytovateli služby námitku k vyúčtování. O žádném psaní trucovitých psaníček ani o nějakém odmítání úhrady se zákon nezmiňuje.

  • Bože napsal(a): „Konec, stejně jako u jiného dokladu, např. faktury. Jak jednoduché.“

Zase žvaníte nesmysly. Není to konec. Nějakým psaníčkem to samozřejmě neskončí. Podle §8/2 zákona platí, že jestliže příjemce služby nepodal včas námitku k vyúčtování, platí, že se způsobem a obsahem vyúčtování souhlasí. Toto jest nevyvratitelná právní domněnka. Což kdybyste si přečetl zákon? Takže vám jako příjemci služby vznikne povinnost uhradit nedoplatek, vy troubo.

  • Bože napsal(a): „Soud aby zjistil, kdo má pravdu musí se zabývat vyúčtováním ať už byla podána reklamace nebo nebyla, jinak by se pravdy nedobral.“

V první řadě to vyúčtování musí existovat. Není tedy „zdánlivé“, jak jste tady nesprávně tvrdil. Jsem rád, že ustupujete od Vašeho mylného tvrzení.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.