neboť v každém SVJ platí trochu jiná pravidla. Také částka 800.000 Kč v podání domu o 20 bytů je trochu něco jiného , než když těch bytů tam bude 300. Navíc , neuvádíte o jakou akci jde. O něco , což lze pojmenovat jako údržba , nebo něco jiného. Také je to o tom , jak moc Vás „tlačí“ čas. Ale obecně..ve vašem přehledu Vám chybí zpracování projektu (je-li třeba). Dále cenové nabídky mají zpravidla omezenou platnost. Žádná cenová nabídka neplatí 1 rok. Mezi body 2+3 máte hodně a hodně času. Dále stavební dozor… Takže u nás bychom postupovali cca následovně :
- specifikace problému, který je třeba řešit (může provést výbor před shromážděním)
- výběr dodavatele projektu- to by mohlo být obsahem programu shromáždění
- poté , co obdržíte projekt vypsání soutěže na realizaci akce.
- výběr dodavatele výborem , vyjednání dalších ustanovení smlouvy o dílo
- schválení řešení , dodavatele a smlouvy o dílo shromážděním…
- podpis smlouvy o dílo
- realizace akce.
Poslední komentáře