Daně jsou jasné, je-li vše jasné. Mně jasné není nic. Uvedu příklady:
- SVJ předepíše platbu (resp. statutár), která nebude schválena shromážděním. (V praxi se děje běžně, když si to lidé nechávají líbit a v sociálně vyloučeném Mostě přepodkládám si to lidé líbit nechávají.) Předpokládám, že pro Úřad práce bude podkladem pro vyplacení sociální dávky pouze předpis záloh/evidenční list s razítkem z brambory. Předpis vydává statutár, potažmo správce. Mohou si tam tedy napsat, co chtějí. (Opravdu nečekám, že úřednice bude studovat stanovy a zápisy ze schůzí.)
- Jiný vlastník podá žalobu a soud prohlásí platbu za neplatnou. SVJ bude vracet bezdůvodné obohacení. Dozví se o tom Úřad práce? Asi ne. Pronajímatel se ale dozví, udělá tedy co? Dopustí se trestného činu podvodu za neoprávněné pobírání sociálních dávek, když platbu nevrátí? Kdo to bude počítat?
- Je tento páně Fiedlerův „příspěvek do fondu oprav“ zálohou nebo konečným příspěvkem? Jestli je zálohou, bude se KZ a DZ vyúčtovávat? Zajímá to Úřad práce? Vlastník dostane něco zpět, bude taky nájemce vracet sociální dávku?
Má Fiedler mozek? Mají poslanci mozek?
Poslední komentáře