„…reklamace by měla být konkrétní …“
A jak si představujete „konkrétnost“, ve chvíli kdy ještě nemáte podklady? Uvědomte si že Vy na počátku nereklamujete „obsah podkladů“ ale obsah listiny o které někdo tvrdí, že JDE o VYÚČTOVÁNÍ podle zákona o službách. Pokud např. skutečnost, že „…z 400 odběrných míst (ITN) nebylo 120 odběrných míst do RTN vůbec započteno …“ můžete zjistit A REKLAMOVAT až poté, co jste ty podklady prostudoval, když jste si je ale vyžádal, a jen z důvodu zcela NEVINNÉ kontroly toho, zda je oprávněné dopočítat Vás na 160% když topíte zcela „normálně“.
V ostatním žvaníte až se Vám vod huby práší. Vaše dehonestace příjemců služeb: „nevím co chci, nedostanu-li, budete platit a dám to k soudu“ je samozřejmě v rozporu s jedním již dloho známým judikátem: ten kdo podklady žádá samozřejmě nemůže dopředu vědět které poklady má žádat – jenže ono to je JEDNO, protože zákon zcela JEDNOZNAČNĚ uvádí…je poskytovatel služeb povinen nejpozději do 5 měsíců po skončení zúčtovacího období doložit příjemci služeb náklady na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona …Já SVJ platím včas, já včas platím i za odměny těch šmejdů, co se mají postarat o moje vyúčtování. Je to pro Vás dostatečně „vstřícná“ komunikace?
Poslední komentáře