kontrola odběru TUV
Prosím, mohl by někdo sdělit, jak postupovat při zájmu kontroly odběru TUV na patě domu v paneláku? V zásadě jde o skutečnost, že všichni v paneláku platíme množství TUV, které nám sdělí Teplárna. Není tu žádná možná kontrola, kterou by teplárna připustila. Je pravda, že máme zájem o tuto možnou kontrolu jako je tomu u odběru SV na patě domu. Na dotaz nám bylo sděleno, že se tu jedná o náhradu TUV, která je zapsána u každého bytu vždy v pololetí a na konci roku. Ano,co víme, můžeme si sami instalovat pro nás kontrolní vodoměr,ale bohužel, nebude teplárnou akceptovaný coby fakturační.A přitom je pravda, že pro odběr TUV je trasa („větev“), na kterou je napojeno třeba 10 paneláků a samotný vodoměr je ve výměníkové stanici. Při této trase mohou vznikat ztráty TUV ať již prasknutím potrubí či jinou technickou závadou, takže se ztráty rozpočítávají snad mezi všechny napojené paneláky. Proč ale tyto ztráty mají hradit občané, kteří za technologii neručí a přesto se podílejí na fin. ztrátách. Zná zde někdo na tuto situaci odpověď? Jinak je mi známo, že měla být rovněž úprava Vyhč.372/2001 Sb., která se měla těmito problémy zabývat. Tato úprava se ale nekonala. Co se s tím dá dělat?
Poslední komentáře