Pane Haltmare, mně je to jasné a myslím, že je to jasné každému s hlavou otevřenou. Já reagovala na osobní navážku neregistrovaného anonyma, která je úplně mimo téma mého příspěvku. Co víc, já jsem klientkou společnosti NEXT, tj. jedné z těch, které jmenoval tento anonym jako profesionální, ale mám s ní stejnou zkušenost, co se týče rozmluvy ohledně požární odolnosti dveří. Mohu klidně napsat jméno i telefonní spojení na prodejce, který mě přesvědčoval, že investice do protipožárních je zbytečná. Ale proč bych to dělala? Já si to vyřešila přímo na místě, protože jsem věděla, co chci, a ne přes stížnosti na internetovém fóru. Janinka, pokud jde o reálnou osobu a ne jen zástěrku pro antireklamu, díky své neznalosti pravidel družstevního vlastnictví a svým charakterovým vlastostem, které ji neumožňují přiznat vlastní chybu, pláče na špatném hrobě. A to je její další chyba, protože pokud si ji nepřizná, nepoučí se z ní. Všichni chybujeme, jde o to umět si chybu přiznat a neotravovat pomluvami a výmysly své okolí.
Hezký a klidný první adventní víkend.
Poslední komentáře