Nefunkční čidlo na radiátoru - rozúčtování
Dobrý den, při „soukromém samoodečtu“ (každý měsíc si píšu stavy na čidlech) jsem zjistla, že nám jedno čidlo nefunguje a ukazuje Err. Samozřejmě jsem to nahlásila firmě, která provádí vyúčtování a psali, že budou muset čidlo vyměnit. Mně by ale zajímalo, jak se bude postupovat s určením, kolik jednotek jsme zatím protopili (bohužel máme nastavenu sezonu 1.7.-30.6., takže nejde jen o jeden měsíc ale o 7 měsíců). Děkuji za odpovědi. Dvořáková
Dobrý den, bohužel můj problém má pokračování. Poskytovatel tepla slíbil, že dojde k výměně čidla, kterou ovšem provede zaměstnanec Městské teplárenské (tato má sídlo v našem městě a prý to tak mají dohodnuté). Po 3 týdnech, kdy se nic nedělo jsem opět emailem kontaktovala oba subjekty s tím, ať mi sdělí, kdy tedy dojde k výměně, že chci platit co protopím a ne to co je stanoveno v tomto případě vyhláškou. Je to víc jak týden a ani jedna strana nereaguje. Kam se můžu obrátit s žádostí o nápravu? Děkuji za případné rady.
Nepíšete jaký máte typ poměrového měřidla ale většina těchto měřidel ukládá hodnoty do paměti ze které se dá vyčíst graf vaší spotřeby.Tento graf dokáže zobrazit den po dni až deset let nazpět.Také měřidlo zaznamená pokus o sejmutí právě nápisem err někdy bývá nastaveno tak citlivě že už při nárazu reaguje jako na neoprávněné sejmutí i v tomto případě ukazuje err ale zaznamenává spotřebu dál.Pokud má vaše měřidlo pamětový modul tak firma která vám instalovala měřidla toto z modulu vyčte.
Poslední komentáře