doručování vyúčtování

Vložil Kamil (bez ověření), 1. Červen 2012 - 10:26 ::

Dobrý den, prosím o radu ohledně doručování vyúčtování v SVJ. Ze zákona má být doručeno do konce dubna. Jak ale zajistit doručení do daného termínu, když se vlastník v domě nenachází (tedy nelze ho osobně zastihnout), na výzvy nereaguje a poštu nevyzvedává (při zaslání doporučeným dopisem se vrátí zpět). Kromě nedodržení zákonné lhůty nemůžeme ani vyplácet přeplatky, protože po obdržení má vlastník právo na další lhůtu pro reklamaci, takže když ho ani nemá z výše uvedených důvodů, vše se blokuje… Díky. K. C.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil lake, 1. Červen 2012 - 22:20

    Pane Kamile, jak se doručuje v soukromoprávní sféře si přečtěte například zde:
     http://www.portalsvj.cz/…e/dorucovani#…

    lake

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 1. Červen 2012 - 16:28

    …Ze zákona má být doručeno do konce dubna…

    • nic takového zákon neukládá. To co uvádíte se týká pouze TUV a TEP (§7/1 Vyhlášky-372/2001). Tam je ale uvedeno že „…vlastník zajistí, aby s konkrétním vyúčtováním byl písemně seznámen konečný spotřebitel…
    • již tím, že můžete prokázat že jste zaslali „konečnému spotřebiteli“ na Vám známou – Vlastníkem nerozporovanou – doručovací adresu uvedené dokumenty jste povinnost (alespoň pro TUV a TEP) splnili. Je věcí „konečného spotřebitele“ že se neseznámil s tím s čím se objektivně seznámit mohl a měl. Nic také nebrání vyrovnávat vzájemné pohledávky. Konec „července“ či „srpence“ je pouze limitní termín pro případ svévole jedné ze stran. Nic ale nebrání provádět vyrovnání kontinuálně či dříve.

    ☻/
    /▌ Neználek
    / \

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".