Problém není tolik v nájemnících. SVJ změnilo předpis – OK. Ale neoznámilo mi ho dřív než dalo pokyn k inkasu -ačkoliv se to tak vždy předtím dělo. To mi velmi vadí. SVJ by mělo vystupovat seriozně. Vrhnout se jen tak někomu na účet a bombardovat ho účetně nesmyslnými předpisy nedoplatků nelze bez nějakých pádných důvodů, a pokud existují, tak o nich nevím. Nikdy jsem jim nic nedlužila, na schůze pořád chodím, nástěnky sleduju, schránku vybírám… Že 1 člověk se vozil zadarmo výtahem? Upozorněte mě, vyřídíme to. Ale nevykrádejte mi účet. I „vyvrhel“, který svůj byt pronajímá, může být služebně nebo studijně na cestách nebo v nemocnici – pokud by byt zel prázdnotou, je to OK, ale pokud v něm bydlí nájemníci, tak je najednou problém. Ještě když jsem v domě bydlela, dost jsem cestovala a pravidelně mi na cestách zvonil mobil a někdo ze Svj se dožadoval okamžitého řešení nějakého nesmyslu (jeden čas jsem už uvažovala, jestli si mne v nestřeženém okamžiku nenajali jako údržbáře). Za celou dobu, co tam bydlím, jsem po SVJ chtěla jen 1 kopii dokladu a klíč od kolárny, zatímco jsem měla už nejmíň 10 telefonátů od SVJ kvůli problémům ostatních. To je to, oč tu běží.
Poslední komentáře