Vložil Poznamka (bez ověření), 24. Červenec 2016 - 9:13

O procesním nedostatku…
„na cancu nazvaném „vyúčtování“ SVJčkem nepodepsaném“ – podpis není povinná náležitost vyúčtování (jako účetního dokladu)
„pouze někým kdo tvrdí, že je správcem a se kterým já žádný vztah nemám)“ – vy ne ale SVJ ano (smluvní vztah – na základě smlouvy o poskytování služby správy) kde může být zmocnění správce ke zpracování vyúčtování, případně vyřízení reklamace, pak jeho postup je legitimní.
„nedali mi dokumenty (§7)“ – tento paragraf nepopisuje předání nějakých dokumentů ale pouze dokument vyúčtování a jeho obsah.
„prokázání a to ve smyslu §8/1 kde je JASNĚ UVEDENO „co je povinnost a kdo ji má“ – dobře a předvídavě fungující SVJ vlastníkům automaticky podklady dle §8/1 k dispozici dává a to:
= společné náklady na jednotlivé služby – předepsané údaje ve vyúčtování dle §7
= způsob jejich rozúčtování – uvedeno v prohlášení vlastníka nebo ve stanovách
= způsob stanovení výše záloh za služby – v dokumentu o zpracování záloh rozpočtem, zápis shromáždění vlastníků kde rozpočet a zálohy byly schváleny.
Pokud tyto dokumenty máte, pak není co dalšího domáhat.
„Dluh neuznávám“ – to ovšem není reklamace vyúčtování.
„rozdíl mezi teplou-spotřebou fakturační a poměrovou je u nás cca 400m3 (25%)“ – je pouze informace pro výbor SVJ o přesnosti měření souhrnné a indiciduální spotřeby. Uvedený veliký rozdíl je způsoben buď nepřeností měřáků překročením kalibrační lhůty nebo spíš snížením profilu rozvodových trubek nebo části rozvodu zarůstáním nečistoty, působící snížení tlaku vody tak, že bytové vodoměry, byť kalibrované, přestanou měřit přesně.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.