Pokud bylo požadováno pouze podání reklamce písmenou formou, tak jste to zasláním emailu splnila. Navíc tím, že Vám reklamaci s Vám uvedeným důvodem zamítli, máte i potrvrzení, že ji dostali.
NOZ, paragraf 562:
- (1) Písemná forma je zachována i při právním jednání učiněném elektronickými nebo jinými technickými prostředky umožňujícími zachycení jeho obsahu a určení jednající osoby.
NOZ dále rozebírá podepisování, platnost právního úkonu a podobně, ale to Vás nemusí zajímat. Po Vás byla požadována písemná forma a to jste dodržela.
Odpovězte správcovské firmě a SVJ, že důvod zamítnutí je protiprávní, Vaše reklamace že byla řádně doručena a tedy požadujete vyřešení reklamace v zákonné lhůtě. V tomto případě už bych klasický doporučený dopis, budete mít v ruce potvrzení o doručení včetně data.
Pokud ani toto nezabere, oznamte, že se závěry nesouhlasíte a že nebudete SVJ zatím platit případný nedoplatek ani případné nové zálohy vypočtené na základě chybného údaje, dokud nebude reklamace výřizena u soudu, kam ji podáte. Zároveň oznámíte, že požadované částky budete samozřejmě až do rozhodnutí soudu hradit, ale nikoliv SJV ale do advokátní úschovy.
Na rozumný výbor / předsedu toto zabere a bude s Vámi aspoň na rovinu jednat, na debila asi ne. A pak to holt musíte dotáhnout k soudu. To už je na Vás, zda to chcete podstoupit.
Poslední komentáře