Určitě nejde o podnájem, to si pletete. Jako podnájemce byste měla uzavřenu smlouvu s nájemcem bytu, ne s majitelkou bytu.
Samozřejmě, že máte možnost obrany. Prostě reklamujte vadné vyúčtování jako vadné a nic neplaťte. Když si majitelka neumí rozdělit částky k rozúčtování (vytápění a teplá voda podle vyhlášky č. 372/2001 Sb.), ať je tedy bez peněz. Je její povinností předložit Vám řádné vyúčtování Vašich služeb; teprve tím by vznikla Vaše povinnost uhradit případný doplatek. Vy ale nejste povinna ji učit jak se rozúčtuje více konečným spotřebitelům v průběhu jednoho zúčtovacího období. Ani jí nebudete radit jak vymáhat doplatky po předchozím nájemci.
Ve skutečnosti má stále u sebe celou tříměsíční kauci, kterou složil předchozí nájemce a kterou mu dosud nevrátila. Z této kauce může pohodlně strhnout jeho případný nedoplatek z vyúčtování služeb. Neplaťte, je to lidská hyena: chce zřejmě odečíst celý nedoplatek jak jemu, tak Vám.
lake
Poslední komentáře