Dobrý den,už jsem si toho tady o zálohách na správu přečetla hodně a porozuměla tomu. Ale teď mi z toho jde hlava kolem – podívala jsem se do našich stanov a tam je:
"Při plnění úkolů podle zákona o vlastnictví bytů a těchto stanov zajišťuje společenství dále zejména tyto činnosti spojené se správou domu a pozemku:
- vybírání předem určených finančních prostředků od členů společenství na náklady spojené se správou domu a pozemku (dále jen „příspěvky na správu domu a pozemku“), popřípadě dalších příspěvků na činnosti uvedené v čl. IV"
a potom:
„Zprávu o použití a stavu příspěvků na správu domu a pozemku předkládá výbor ke schválení shromáždění spolu se zprávou o hospodaření společenství a s návrhem na schválení účetní závěrky. Nevyčerpaný zůstatek těchto finančních prostředků se převádí do následujícího roku.“
Tak teď jsem z toho vedle – jde o zálohy, které se platí podle předem odsouhlaseného rozpočtu a mají se vyúčtovat? Mimochodem, žádný rozpočet nemáme… jsme jako ty ovce… ale po studování této problematiky s tím chceme něco udělat.
V našich stanovách se ale používá pojem „příspěvek“ a ještě se píše, že se nevyčerpaný zůstatek převádí do následujícího roku, tedy žádné vyúčtování…
Moc děkuji!!!
Poslední komentáře