Smlouvu s CČE jsem podepsala 30.4. 2010, a řádně jsem ji ukončila k 31.7. 2011(na radu RWE jsem využila změnu podmínek ze strany ČCE a vrátila jsem se k RWE) K tomuto datu jsem oznámila i stav plynoměru, který je totožný s počátečním záznamem, který eviduje RWE.
7.12. 2011jsem obdržela vyúčtování a fakturu na částku 24766,– Tuto fakturu jsem reklamovala, protože vyúčtování obsahovalo chybné údaje o stavu plynoměru (nesouhlasil ani počáteční, ani konečný stav) Následně jsem obdržela dobropis na částku 24766,–Kč, ale nikoli správnou fakturu a správné vyúčtování.
17.1.2012 jsem žádala prostřednictvím info@energetickecentrum.cz o urychlené řešení této situace, tj. zaslání správného vyúčtování a faktury za spotřebu plynu abych mohla uhradit svůj dluh. (e-mail mám uložený) Ale neobdržela jsem žádnou odpověď, a na zákaznickou linku se mi nepodařilo dovolat.
8. února 2012 jsem tedy osobně doručila dopis s touto žádostí na ČCE zákaznické služby s.r.o. Václavské náměstí 772/2 Praha 1 a kopii jsem si nechala potvrdit.
15.února 2012jsem obdržela omluvný dopis od ředitele Lubomíra Šebka s tím, že moje záležitost bude nejpozději do 30-ti dnů vyřízena.
21.února jsem od pana ředitele Šebka obdržela úplně stejný dopis, jako z 15.2.
23.dubna 2012 jsem obdržela dopis od specialisty na reklamace pana Štrby oznámení o ukončení reklamace s tím, že do týdne mi bude zasláno správné vyúčtování a faktura na nedoplatek ve výši 24913 Kč. Nicméně uplynuly dva měsíce a faktura mi zaslána nebyla a vyúčtování rovněž ne. Na e-maily nikdo nereagoval, na zákaznickou linku nebylo možno se dovolat.
21.června jsem se tedy znovu vypravila na Václavské náměstí a na ČCE zákaznické služby s.r.o. jsem předala dopis, kde důrazně žádám o zaslání faktury a vyúčtování. Kopii jsem si nechala potvrdit.
15.srpna 2012 konečně přišlo dlouho očekávané bezchybné vyúčtování, nicméně moje radost byla předčasná. Navzdory přiloženému dopisu, kde pan Štrba tvrdí, že zálohové platby byly přiřazeny k vyúčtovací faktuře jako částečná úhrada , tyto platby k faktuře přiřazeny nebyly.
Částka k úhradě činí 58963Kč, tj. avizovaná částka 24913 Kč + uhrazené zálohy ve výši 34050,– Faktura má datum vystavení 23.dubna 2012 a splatnost 8. května 2012 ! Na obálce, kterou jsem si uschovala, je ovšem datum doručení 15. srpna. Nicméně jako zvláštní pozornost je k dopisu přiložen výňatek z reklamačního řádu, kde je řečeno, že
- Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 30-ti dnů ode dne splatnosti faktury
- Reklamace nemá odkladný účinek
- Nutnou podmínkou podání jakékoli reklamace jsou nulové závazky
zákazníka po splatnosti vůči dodavateli.
Na e-maily nikdo nereaguje, na zákaznickou linku není možno se dovolat.
Pokud nezaplatím celou fakturovanou částku, včetně již uhrazených záloh, lze očekávat, že dlužná faktura bude předána některé inkasní agentuře, a bude následovat exekuce. Pokud zaplatím celou fakturovanou částku, včetně již uhrazených záloh, lze očekávat, že oněch 34050Kč již nikdy neuvidím, neboť na e-maily nikdo nereaguje, na zákaznickou linku není možno se dovolat. Zvolila jsem třetí variantu a uhradila jsem s příslušným variabilním symbolem pouze dlužnou částku 24913 Kč a tuto skutečnost jsem sdělila CČE současně s žádostí o potvrzení, že veškeré mé závazky vůči CČE jsou vyrovnány. Po pravdě nepřekvapilo mě, že na e-maily nikdo nereaguje, na zákaznickou linku není možno se dovolat.
Nicméně přesto, že jsem se opravdu usilovně snažila se s touto podivnou společností finančně vypořádat, žiji v obavách, že jednoho dne zazvoní u mých dveří exekutor. Marie
Poslední komentáře