Do 30 dnů ode dne, kdy vám bylo doručeno poslední/správné vyúčtování.
Pokud máte přeplatek, a nechcete čekat, tak proveďte zápočet, pokud jej umíte provést správně.
Co bylo chybného ve vyúčtování poprvé a podruhé?
Obecně platí: § 7 (3) Finanční vyrovnání provedou poskytovatel a příjemce služeb v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb.
Tedy po obdržení posledního validního vyúčtování jsou 4 měsíce na vyřízení přeplatků i nedoplatků.
O tom, že by SVJ mohlo zadržovat přeplatky rok jak uvádíte díky COVID-19, mi není nic známo. Byla možnost odložit pro SVJ vyúčtování, třeba z důvodu karantén (nemožnost provést odečty apod.), pokud odečty byly a vyúčtování také, jaký by byl důvod odkladu?
Poslední komentáře