Paní Aleno,
byla-li Vám doručována zásilka doporučeně (dle popisu předpokládám, že šlo o obálku se zeleným pruhem s dodejkou, kdy po uplynutí úložní doby je dopis vhozen do schránky a tím považován za doručený), tak Česká pošta zná:
- odesílatele
- číslo zásilky
- datum podání, uložení a následně vhození do schránky
- a hlavně je na dodejce uvedeno, jakým způsobem bylo dodáno (tzn. buď kdo dopis převzal osobně – jméno a podpis – anebo zda bylo vhozeno do schránky – pak je tam uvedeno datum a jméno doručovatele).
Takže si od pošty vyžádejte tyto informace a pak budete mít jasno, od koho zásilka byla. Nerozumím tomu, proč se spokojíte s tvrzením pošty, že neví, kdo byl odesílatel.
Stejně tak, pokud máte výzvu k vyzvednutí zásilky, tak si na webu pošty můžete dohledat historii dodání dle čísla zásilky.
Druhou věcí je, že pokud v dopise bylo opravdu vyřízení reklamace, pak správce nebo SVJ (kdo posílal) vážně nemůže za to, že na konci doručovacího řetězce selhal lidský faktor (doručovatel). Nicméně nerozumím tomu, proč by Vám nechtěli ofotit nebo e-mailem zaslat naskenované vyjádření k reklamaci – samozřejmě je to pro ně práce navíc, ale kdyby došlo na soudní řízení, tak by tam stejně znění dopisu s vyřízením reklamace předkládali. Patrně jde o nějaké osobní neshody mezi Vámi a jimi.
Nicméně bych začala od začátku a zjistila si v prvé řadě odesílatele zásilky.
xxxx
Poslední komentáře