Vložil kodl (bez ověření), 15. Srpen 2014 - 18:45

Myslím, že pokud rozúčtovatel na reklamaci vůbec nereaguje, tak ji doplňovat lze(běh reklamační lhůty se zastavil dnem uplatnění reklamace), tak jako lze doplňovat žalobu do zahájení soudního řízení. V případě, že rozúčtovatel již na reklamaci reagoval, tak je její doplnění problematické, to uznávám. Nicméně, nikde není zakázáno reklamaci do jejího vyřízení doplňovat, tak proč to nezkusit.

Zajímala by mě ale jiná otázka, související s reklamací. V případě, že reklamace nebude vyřízena k mé spokojenosti, tak po uplynutí maximální lhůty pro vrácení přeplatků budu požadovat vrácení celé částky zálohy na vybrané služby za uplynulý rok, a pokud mi nebude vyhověno, provedu zápočet této částky oproti předpisu záloh na služby. Svůj záměr provést zápočet oznámím SVJ. Stačí doručit SVJ jedno oznámení, že budu provádět zápočet pravidelně každý měsíc až do vyčerpání pohledávky (např. od září 2014 do srpna 2015), a nebo musím toto oznámení doručovat každý měsíc s tím, že ten a ten měsíc provedu zápočet té a té částky z celkové pohledávky?

Děkuji za odpověď.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.